Veelgestelde vragen

Hoe snel wordt de Monsterbox bezorgd?

De Monsterbox wordt binnen 5 werkdagen bezorgd.

Kan ik een Monsterbox bestellen voor iemand anders?

Ja dat kan: geef bovenaan de bladzijde bij de factuurgegevens je eigen gegevens op. Onderaan kun je aanvinken dat je de Monsterbox cadeau wilt geven. Dan opent een veld voor de adresgegevens van de begunstigde.

Is de Monsterbox een abonnement?

Nee, de bestelling is éénmalig en er zit geen abonnement aan verbonden.

Ik heb een vraag of opmerking, hoe kan ik het Monsterbox-team bereiken?

Het beste is om een mail te sturen naar: info@monsterbox-shop.nl. Er wordt naar gestreefd om op werkdagen binnen 24 uur te reageren.

Kan ik de Monsterbox betalen op een andere manier dan met iDeal?

Nee, het is alleen mogelijk om met iDeal te betalen.

Mijn Monsterbox is niet bezorgd binnen 5 werkdagen, wat moet ik doen?

Stuur een mail met jouw referentienummer naar: info@monsterbox-shop.nl

Waar vind ik mijn referentiecode?

In de bevestigingsmail van de Monsterbox bestelling staat de referentiecode.

Hoe werkt de referentiecode?

Door jouw referentiecode te delen, kun je een Monsterbox t-shirt, keukenschort of boodschappentas verdienen. Je vindt meer informatie op: Gratis Monsterbox T-shirt, schort of tas.

Mijn Monsterbox is beschadigd?

Stuur een foto van de beschadigde Monsterbox en het referentienummer naar info@monsterbox-shop.nl. Er wordt contact opgenomen voor een oplossing.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de junkmail of spam zit. Kijk dit eerst even na. Daarnaast kan het zijn dat er een typefoutje is gemaakt bij het invoeren van het e-mail adres. Neem even contact op als je verder vragen hebt: info@monsterbox-shop.nl.

Waar is de Monsterbox verkrijgbaar?

Deze Monsterbox is alleen in Nederland verkrijgbaar via monsterbox-shop.nl. In België en Duitsland hebben we een vergelijkbaar concept.